fbpx

Importanța acordării beneficiilor pentru angajați

Publicat de Blidariu Grup pe

Beneficiile pentru angajați reprezintă a doua cea mai mare investiție pe care un angajator o face dincolo de compensații și, prin urmare, este foarte important ca angajatorii să ofere beneficii potrivite angajaților și să le comunice clar în ce constă acestea.

Un beneficiu este o recompensă indirect tangibilă acordată unui angajat sau unui grup de angajați din partea companiei, adesea incluzând planuri de asigurări de sănătate private, reduceri sau gratuități pentru diverse servicii medicale, abonamente la săli de sport și multe alte beneficii, care nu sunt, de obicei, oferite pe baza performanței angajaților, ci mai degrabă sunt furnizate tuturor angajaților.

Studiile arată că peste 89% dintre angajați consideră că beneficiile lor sunt aproape la fel de importante ca salariul și de cele mai multe ori aleg un loc de muncă în funcție de beneficiile pe care le au.

Beneficiile pot fi acordate pentru a crea și menține un avantaj competitiv pentru organizație, pentru atragerea angajaților, pentru păstrarea angajamentului acestora și creșterea productivității.

Încă de la începutul procesului de recrutare, în cadrul primului interviu cu angajatorul sau reprezentantul angajatorului, candidatul întreabă care sunt beneficiile care îi vor fi oferite în cadrul companiei. 

Sunt obiective de afaceri care pot fi îmbunătățite printr-o proiectare eficientă a programelor de beneficii. Ele pot influența deciziile angajaților cu privire la ce angajator să lucreze, dacă să rămână sau să părăsească o organizație etc.

Printre cele mai des întâlnite beneficii pe care angajatorii le oferă se numără:

  • Abonamente sau reduceri la săli de sport
  • Acces la biblioteci virtuale
  • Fructe la birou
  • Asigurări medicale
  • Pachete pentru copii angajaților
  • Spații de relaxare la birou
  • Cursuri de dezvoltare personală
  • Masajul la birou
  • Decontarea transportului public

Angajatorii încearcă să se apropie cât mai mult de angajați pentru a le înțelege nevoile și a veni în întâmpinarea acestora cu beneficii corespunzătoare și diversificate, ținând cont de faptul că fiecare persoană este diferită și are nevoi diferite.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.