Vânzarea online – modalitate de a creşte veniturile
Publicat de Florela Blidariu pe
De-a lungul timpului, noţiunea de „site web” a devenit foarte comună, mulţi fiind de părere că un astfel de site le asigură succesul în afaceri.
În realitate, însă, lucrurile sunt puţin diferite, iar pentru a obţine rezultate eficiente, proprietarul afacerii trebuie să-şi stabilească obiective tangibile şi să elaboreze un plan pentru a le îndeplini.
CUM se defineşte vânzarea online?
Pentru a avea succes este important să poţi face faţă provocărilor legate de vânzarea online, prin integrarea activităţilor online la nivelul întregii companii.
Vânzarea online se remarcă prin şapte caracteristici principale:
- Focusare pe nevoile clientului.
- Revoluţionare tehnici de vânzare şi percepţii asupra brandurilor de top (prin intermediul internetului).
- Rapiditate, flexibilitate şi inovaţie (ca urmare a ritmului accelerat al activităţilor economice).
- Competiţie intensă (prin numărul mare de furnizori).
- Valorificare bază de cunoștințe (prin gestionare şi dezvoltare strategică).
- Extindere arie de acoperire (pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite).
- Creştere interacţiune (prin realizarea de conexiuni între oameni, firme şi domenii de activitate).
CUM se poate îmbunătăţi vânzarea online?
Practica propune îmbunătăţirea vânzărilor online prin parcurgerea mai multor etape:
- Implicarea în propria afacere.
- Folosirea unei strategii de vânzare bazată pe experienţa anterioară, dar care să fie cuprinzătoare şi dinamică.
- Crearea unui site web captivant, competitiv şi convingător (ajută la întoarcerea şi fidelizarea clienţilor).
- Simplificarea procesului de vânzare.
- Flexibilitatea manifestată în adaptarea la nevoile clienţilor.
- Acordarea de suport tehnic pentru uşurarea navigării online.
- Facilitarea accesului la informaţii, care să asigure o decizie rapidă şi o achiziţie uşoară.
Concluzii
Vânzarea online reprezintă o modalitate rapidă de a ajunge la clienţi, asigurând sporirea considerabilă a veniturilor. Este o tehnică imediată, ce permite firmelor să îşi micşoreze costurile, îmbunătăţind în acelaşi timp eficacitatea vânzărilor.
0 comentarii