Vânzarea online – modalitate de a creşte veniturile

Publicat de Florela Blidariu pe

Vânzările sunt direct proporționale cu atitudinea vânzătorului, nu cu atitudinea prospectării.
William Clement Stone

De-a lungul timpului, noţiunea de „site web” a devenit foarte comună, mulţi fiind de părere că un astfel de site le asigură succesul în afaceri.

În realitate, însă, lucrurile sunt puţin diferite, iar pentru a obţine rezultate eficiente, proprietarul afacerii trebuie să-şi stabilească obiective tangibile şi să elaboreze un plan pentru a le îndeplini.

CUM se defineşte vânzarea online?

Pentru a avea succes este important să poţi face faţă provocărilor legate de vânzarea online, prin integrarea activităţilor online la nivelul întregii companii.

Vânzarea online se remarcă prin şapte caracteristici principale:

  1. Focusare pe nevoile clientului.
  2. Revoluţionare tehnici de vânzare şi percepţii asupra brandurilor de top (prin intermediul internetului).
  3. Rapiditate, flexibilitate şi inovaţie (ca urmare a ritmului accelerat al activităţilor economice).
  4. Competiţie intensă (prin numărul mare de furnizori).
  5. Valorificare bază de cunoștințe (prin gestionare şi dezvoltare strategică).
  6. Extindere arie de acoperire (pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite).
  7. Creştere interacţiune (prin realizarea de conexiuni între oameni, firme şi domenii de activitate).

CUM se poate îmbunătăţi vânzarea online?

Practica propune îmbunătăţirea vânzărilor online prin parcurgerea mai multor etape:

  1. Implicarea în propria afacere.
  2. Folosirea unei strategii de vânzare bazată pe experienţa anterioară, dar care să fie cuprinzătoare şi dinamică.
  3. Crearea unui site web captivant, competitiv şi convingător (ajută la întoarcerea şi fidelizarea clienţilor).
  4. Simplificarea procesului de vânzare.
  5. Flexibilitatea manifestată în adaptarea la nevoile clienţilor.
  6. Acordarea de suport tehnic pentru uşurarea navigării online.
  7. Facilitarea accesului la informaţii, care să asigure o decizie rapidă şi o achiziţie uşoară.

Concluzii

Vânzarea online reprezintă o modalitate rapidă de a ajunge la clienţi, asigurând sporirea considerabilă a veniturilor. Este o tehnică imediată, ce permite firmelor să îşi micşoreze costurile, îmbunătăţind în acelaşi timp eficacitatea vânzărilor.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.